Sunday, November 13, 2005

Despre iubire - vers stangace

There is a saying, love created a few of the most beautiful poems and many of the worse of them. Here is my contribution to... the big size of web.

Se spune ca dragostea a dat nastere celor mai frumoase poezii dar si celor mai putin putin putin fumoase. Aceasta e contributia mea la... marimea internetului.

Despre iubire - vers stangace
dedicat unei nume din mare

M-am asezat sa scriu despre iubire,
Despre un vis ce nu a fost;
Tot ce stiu - ca e zidire
Unei lumi plina de rost.

S-a stins o stea in lumea noua,
Pecetea s-a lasat zabava;
Udata de un fir de roua,
Cand piere a iubirii slava.

Incep sa cred ca vantul ma blastama,
Ca cerul mi-e potrivnic printre nori;
Dar am macar aceeasi flama,
Ce m-a salvat de-atatea ori.

Ma las cuprins de deznadejde,
Privesc pierdut in ape adanci;
Si simt cum timpul plamadeste -
Un biet hoinar rapus de stanci.

Cand te gandesti ca tot e joaca-
Ulciorul se mai varsa uneori;
Si suferinta da sa-mi placa,
Doar am avut-o-n cale atatea ori.

De ce ma clatin printre stele
Cand pot zbura unde voiesc?
Deci las in urma ganduri grele -
Destinul sa imi implinesc.

No comments: