Tuesday, November 08, 2005

GENEZA

Adormiti pe caldaramul pustiu
Se-ntrec in soapte pasi-mi
Pasi, pasi pana-n tarziu -
Se scalda-n lacrimi.

Se mai aude-un sunet sec
Ivit in pragul noptii,
De lacrimi parca ma innec -
Este doar glasul sortii.

M-amuz in ceruri fara pas;
Hohote de om nebun,
In suvoiul mortii ma revars -
Nimic rau, nimic bun...

E doar un joc fara sfarsit
Dar care nici... n-a inceput,
Ma simt confuz, chiar parasit -
Ce am avut si ce-am pierdut?!

In miscari fara contur
Imbrac in straie Universul
Ce pare acum un Tot matur -
Dar tot copil imi este viersul!

Suflu-n palme si-amagesc
Clipe trecute - o mie,
Le invelesc si le sadesc -
Sa iti ajunga tie.

Mai fac un pas,
Pamantu-i sterp, nisip, desert
E sufletul fara pripas -
Va fi al Negrului desert...

Alb si Negru laolalta
Paharul vremii il imbata
Si curg prin vene - ndata -
Intunericul lumina cata.

O tabla-n opturi patratita -
Un bob de grau ii duce dorul.
Doi jucatori prinsi de ispita -
'Si-mpart amorul.

Si ma-ntrebati de ce imi rad
In barba fara de pasare;
O bieti copii, cand eu surad -
O fac in lacrime amare...

No comments: