Tuesday, November 08, 2005

Intr-un tarziu

Intr-un tarziu ploaia a-nceput sa cada
Luand in asalt intreaga strada,
Acoperisurile urmara,
Si asta tarziu, in seara.

Intr-un tarziu luna coboara
Asa lin, asa clara;
Strabate usor bolta cereasca
De tine dand sa-mi aminteasca.

Intr-un tarziu m-apuca dorul
Dorul de mine,de tine; ulciorul...
Se varsa in apa de ploaie
Natura-mi se trezeste greoaie

Si-ncep a striga in ceruri,
Si-n cele din urma eteruri
Iubirea-mi ce moarta
Invie fara de soarta.

Si-ncep a iubi o fantasma,
Adulmec incet o mireasma-
Parfumul ce-ar trebui sa fie...
Al tau, de-ai fi vie...

Intr-un tarziu soarele-nalta,
Razele-mi scanteie-n fata;
Lacrima eterul coboara
Si nu intaia oara...

Intr-un tarziu vantul adie
In dimineata-mi tarzie,
Cuprinde in valuri zarea
Ca apoi sa-mi ia visarea...

No comments: